ellenorkwestlund.blogg.se

T O R S D A G

AllmÀnt Permalink0


Hej pĂ„ er đŸŒ·
Jisses sĂ„ skönt med torsdag redan! Imorgon Ă€r vi lediga allihopa igen, och trots att det kĂ€nns skönt att ha barnen tillbaka pĂ„ förskolan sĂ„ Ă€r det skönt nĂ€r man kan slĂ€ppa lite pĂ„ rutinerna.. 🙈

Dagen idag började med ett besök hos psykologen, det var lĂ€nge sedan nu. Sist jag hade en bokad tid var jag sjuk och missade den totalt.. Det gav mig Ă„ngest 🙈 Nu kĂ€ndes det som klockan bara sprang förbi för jag hade lĂ€tt kunnat sitta dĂ€r nĂ„gon timme till och babbla. Vanligtvis brukar jag vara dĂ€r en gĂ„ng varannan vecka, nu Ă€r det en mĂ„nad sedan.

Fick Ă€ven hem mina nya mediciner idag. Hoppas att dom kan hjĂ€lpa mig lite till ett bĂ€ttre mĂ„ende. Sist jag var hos lĂ€karen konstaterades mĂ„ttligt till svĂ„r depression, jag kĂ€nner inte av det sjĂ€lv men jag hĂ„ller med dom nĂ€r jag vĂ€l kĂ€nner efter. SĂ„ hĂ€danefter blir det medicin, samtal och KBT. Det ska nog bli ordning pĂ„ detta ocksĂ„ đŸ˜‰đŸ‘đŸ»

Minns ni att jag skrev för ett tag sedan att jag vart pĂ„ arbetsintervju?! Idag hade jag ett missat samtal frĂ„n dom.. đŸ˜© Samt ett sms, om att dom vill att jag kommer in och provjobbar 😃 det första jag ska göra imorgon Ă€r att ringa upp och boka in nĂ„gra arbetspass.


Annars har vĂ€l dagen sett ut som torsdagar brukar göra. Hann med en kaffe hos Linda innan barnen skulle hĂ€mtas. Holly Ă€r inne i en skiiiitrolig period nu nĂ€r man hĂ€mtar pĂ„ förskolan - nĂ€stan sĂ„ man skulle kunna lĂ€mna kvar henne đŸ˜© tur det brukar ordna upp sig tills vi Ă€r hemma. Men dĂ„ tar Melle över stafettpinnen och lever rövare, sĂ„ idag var det verkligen skönt nĂ€r bĂ„da hamnade i sĂ€ng och jag fick lite tystnad 🙈
Till top