ellenorkwestlund.blogg.se

Pyntat granen

AllmÀnt Permalink0

Hej pĂ„ er 💕
Imorgon gÄr vi in i december, jisses vad tiden springer ivÀg! Förra Äret var ju julgranen uppe redan i mitten av november, men nu tÀnkte jag att till första advent ska den vara klar - sÄ det Àr vad jag pysslat med ett par kvÀllar nu. Peppar peppar, sÄ har inte barnen rivit ner varken kulor eller granen Àn, fast den Àr bra spÀnnande.

Idag var vi till Torsby en svÀng, först badhuset och barnen tyckte det var sÄ kul. Sen avslutade vi med en snabbtur in pÄ dollarstore, dÀr jag fick med mig ljusslingan. Mycket nytt för i Är, bÄde stjÀrnor och ljus i granen. Som jag tidigare haft vÀldigt svÄrt för, men nu tycker jag det Àr riktigt mysigt. Det enda jag saknar som jag vill ha till nÀsta Är Àr rosetter att ha i granen.

Till top