ellenorkwestlund.blogg.se

đŸ’ȘWHY I AM A SUPER MOM! đŸ’Ș

Business & Produkter Permalink0

Varför just jag Àr en supermamma? Kolla in min instastory (ellenorlwestlund) sÄ fÄr ni veta mer om mig och min familj, vad mina intressen Àr, vilka som Àr vÄra favorit Twistshakeprodukter och mycket annat!
-----
Till alla supermammor dĂ€r ute som Ă€lskar Twistshake eller som vill prova pĂ„ för ett bra pris sĂ„ har jag ett toppen erbjudande till er. Med min kod: ellenorlwestlund fĂ„r ni 60% (pĂ„ ordinarie priset) pĂ„ alla neonprodukter och neonpaket/starkits. Idag Ă€r det restock pĂ„ de sista neonprodukterna i lagret, alltsĂ„ sista chansen att fĂ„ hem just din neonfavorit! DirektlĂ€nk – twistshake.com. Via klarna --> fĂ„ hem produkterna först, betala sen. 💃
Happy Shopping 💞 I samarbete med @twistshakebaby. #twistshake

Till top