ellenorkwestlund.blogg.se

Magbilder v.16

Graviditet Permalink5





Helt otroligt att min lilla bebis ligger dĂ€r inne 😍 Gick in i vecka 16 i lördags, 3 veckor kvar till RUL 👌 och snart har halva tiden gĂ„tt.

#1 - - EndoPain:

Ska ni ta reda pÄ kön? :)

#2 - - ellenorlarsson:

Japp det ska vi göra :) Inte för att det spelar nÄgon roll, men Àr alldeles för nyfiken för att inte ta reda pÄ =)

#3 - - EndoPain:

Haha, vi var ocksÄ nyfikna! men sen nÀr förlossningsen nÀrmade sig sÄ var vi rÀdda för att de skulle visat fel pÄ ultraljudet, för vi hade köpt en hel del pojkiga grejjer ;D

#4 - - ellenorlarsson:

Men det visade rÀtt pÄ ultraljudet? =) Vi har ju redan köpt en hel del (mest pojkiga grejjer, jag tror minsann att det Àr en pojk) men skulle det bli en tjej sÄ fÄr vi utöka garderoben mer dÄ ;) KÀnns som en klyscha, "att helst vill jag bara ha ett friskt barn" men ju mer tiden gÄr, tycker ja faktiskt att det stÀmmer. I Början ville jag bara ha en pojk, inget annat. Nu spelar det faktiskt ingen roll, och det Àr ju bara att byta ut det man inte tycker passar om det skulle visa sig vara en tjej :D

#5 - - EndoPain:

Ja ultraljduet stÀmde =) oftast sÄ gör de ju det! Jag ville helst ha en pojke, dÄ min sjukdom endometrios Àr Àrftlig, Ä killar kan inte fÄ sjukdomen =)

Till top